Seminarier som ger dig nytt kunnande

Det är viktigt att få inspiration och ny kunskap. Det lyfter det dagliga arbetet, kvaliteten i verksamheten höjs och arbetet blir mer givande för dig och hela arbetslaget.

Därför ser vi till att du parallellt med mässan kan ta del av seminarier och workshops inom just ditt arbetsområde. Det handlar om utveckling av den pedagogiska verksamheten och yrkesrollen med stöd av forskning och beprövad erfarenhet samt systematiskt kvalitetsarbete. Praktiska exempel blandas med teori.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så får du ett mail när programmet är klart. Klicka här för nyhetsbrev >>

Seminarieprogrammet för i år är nu klart!

Här kan du läsa om tisdagens talare.

Här kan du läsa om onsdagens talare.

Översikt över seminarieprogrammet

För att hitta de rätta och aktuella ämnena och föreläsarna har vi alltid starka samarbetspartners som hjälper oss att kvalitetssäkra Förskolan i Fokus som mötesplats.

Vi samarbetar med Malmö stad, Lärarförbundet, Specialpedagogiska skolmyndigheten, Skolledarföreningen Lärarförbundet och Malmö högskola.

Sign Up to see who your friends are following.

Tid & plats

Malmömässan