Praktisk information om seminarierna

Anmälan till seminarier
Du kan anmäla dig här ända till och med den 16 oktober. Du skriver då själv ut din namnbricka/biljett.
Du kan även anmäla dig på plats i seminarieinformationen. Studenter kan endast anmäla sig på plats.

Seminarieavgift
Pris per seminarium och workshop 395:-, studerande 220:- i mån av plats och uppvisande av giltig studentlegitimation (endast anmälan på plats). Alla priser exkl. moms. Bekräftelse får du direkt via svarsmail när du anmäler dig. Anmälan är bindande och återlöses ej, men platsen kan fritt överlåtas på annan person. Seminarieprogrammet presenteras med reservation för eventuella förändringar.

Entréavgift
För seminariedeltagare ingår entré till mässan/utställningen i semi¬narie¬avgiften.
Entréavgift till utställningen är 100:- för vuxna resp. 50:- för studerande. Förhandsregistrerade mässbesökare (görs på www.forskolanifokus.se) betalar 50:- i entré. Entréavgiften gäller för inträde under båda mässdagarna. Samtliga entré¬priser är inkl. moms. Åldersgräns 16 år.

Betalningsvillkor
Faktura skickas ut av Artexis Kistamässan. Betalning mot faktura per 30 dagar netto.
Studerande betalar på plats.